onsdag 13. april 2011

Overtid!


Stellebordet er klart!!

Jeg begynner å miste troa på at lilleprins har noe særlig gener etter mammaen sin.. Han lar nemlig vente på seg! I dag er jeg to dager på overtid, og begynner å bli relativt utålmodig...

Den siste tida har egentlig gått greit, og jeg hadde egentlig slått meg til ro med at han kommer når han kommer. Men det var helt til i går! Tidlig på morgenen oppdaget jeg nemlig at slimproppen hadde gått, og nøyaktig kl 07.20 kjente jeg første ri! Fantastisk! Den vordende far var strålende fornøyd, han hadde nemlig en avtale med lilleprins om at han skulle komme i går. Men den gang ei! Ikke før jeg hadde fått dratt meg opp av senga litt før kl 8 ga riene seg og det ble en veeeldig rolig formiddag. Bortsett fra en litt småstressa Henrik som kom ut av kontoret hvert kvarter for å sjekke om det hadde skjedd noe mer...

Jeg slo meg til ro med at lilleprins lot vente på seg, og regnet med mer action natt til i dag. Skuffelsen var derfor stor da jeg våkent frisk og uthvilt til morgenen i dag uten en gang å ha vært våken i natt. Kjedelig!

Så i dag har jeg prøvd litt av hvert for å fremskynde det hele, blant annet:
  • Slappe av på sofaen med en bok
  • Trappeløping (det vil si løpe ned og gå opp...)
  • Drikke energidrikke
  • Vaske vinduer
  • Vaske inni skap på badet
  • Vaske stellebordet og gjøre det helt klart
  • Støvsuging
  • Skifte sengetøy
  • Vaske klær
  • Gå til butikken, handle og gå hjem igjen
  • Bake kanelboller
Og ingenting ser ut til å hjelpe! I tillegg har jeg ødelagt en bleiebøtte, men tror ikke at det teller, verken positivt eller negativt.. Skjer det ikke noe i natt blir det noe veldig STERKT til middag i morgen! Lilleprins, du er herved advart!!

Kurven er klar!! Dette er farmor (altså Henriks mamma) sitt verk! Selve kurven er gammel, både Henrik, Henriks mor og Henriks mormor har ligget i denne! Så etter litt lapping, har Guri sydd og ordnet den til lilleprins. Se så fin den er!!

2 kommentarer:

  1. Åh! jeg gleder meg jeg, line! :)

    Klem anonymeÅse :D

    SvarSlett
  2. GLEDE MEG!!!!!!! førr en søøt kurv! Husmor har du og jammen blidd! hoho!
    - stolt, lat lillesøster hysa! ;)

    SvarSlett