lørdag 9. april 2011

Lilleprins lar vente på seg..


Stormagepus i uke 39

I skrivende stund runder jeg akkurat uke 40, og det er kun to dager igjen til termin! Ingen baby så langt, og unge frk Agersborg begynner å bli passe utålmodig! Den nye trenden er nå at folk er i full gang med å gjette hvilken dag han kommer på, så er det tydeligvis bare å smøre seg med enda litt mer tålmodighet... !

Jeg har nå pakket bort masteroppgaven for en stund, har kjørt meg litt fast og kommet til et punkt der jeg føler at jeg kan for lite om det jeg skal gjøre.. Så i stedet for å irritere meg grønn over det, utsetter jeg det til en senere anledning :) Jeg er uansett kommet mye lengre enn jeg torte å håpe på, så det er absolutt håpe om å bli ferdig innen desember!

Så i denne søte ventetid er det bare å nyte våren, som virkelig har kommet til Sarpsborg! Nå gleder jeg meg bare til å kunne ta med lilleprins på trilleturer!

3 kommentarer:

  1. Fine babymagen (å mammaen) :) Å bare vent, plutselig så e han der!! Har jo to daga igjen før det eventuelt blir overtid..Han har det vel så godt inne i magen at han ikkje vil ut enda :) Når blir du eventuelt satt i gang vest det blir overtid? Veit du nåkka om størrelsen på han? Klæmz

    Tone

    SvarSlett
  2. Veit ikkje nåkka om kor stor han e, men tippe at han e lang nok! D kjennes i hvertfall sånn ut ;) Også håpe eg at han ikkje e så frøktelig tjukk...

    Vest d ikkje skjer nåkka, skal eg på kontroll tel jordmord torsdag/fredag i uka som kjæm, også bli d full kontroll på sykehuse langfredag... Men eg håpe jo selvfølgelig at han kjæm i god tid før påske!

    SvarSlett
  3. Du ser flott ut Line! Lykke til! Klem fra Ingunn

    SvarSlett